ZASADY DOTYCZĄCE COOKIES

W celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Domyślnie zapisywane są one na Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

ROZUMIEM

Portal Pracowniczy

Harmonogramy, absencje, limity urlopowe, czas pracy zarejestrowany na urządzeniach, oraz inne wybrane informacje zebrane w jednym miejscu i dostępne dla pracownika – przedstawiamy Portal Pracowniczy jako dodatkową funkcję systemu Accard+.

Każdego dnia system Accard+ rejestruje setki, czy nawet tysiące zdarzeń związanych z rejestracją czasu pracy na terenie danego przedsiębiorstwa. W połączeniu z obowiązującym systemem kadrowym stanowi kopalnię wiedzy o zatrudnionym personelu, organizacji pracy oraz dostarcza dane niezbędne do naliczania wynagrodzeń pracownikom.

Dostęp do  tych wszystkich informacji jest możliwy na co dzień dla uprawnionych operatorów systemu (najczęściej w dziale kadr) na wskazanych „końcówkach klienckich”.  Rozwiązanie takie funkcjonuje w duchu klasycznej organizacji firmy, gdzie wiemy do kogo się udać w celu otrzymania konkretnej informacji. Generuje to jednak zwiększony ruch komunikacyjny, angażuje dodatkowy czas oraz zasoby do obsługi często prostych zapytań, typu: „ile zostało mi dni urlopowych”, „chciałem złożyć wniosek”, czy „ile mam nadgodzin”.

Dlatego słuchając potrzeb naszych Klientów wprowadziliśmy możliwość uruchomienia dodatkowej funkcjonalności w systemie Accard+, która pozwala uprościć oraz przyśpieszyć najczęściej powtarzające się procedury. Obsługę ich umożliwia Portal Pracowniczy – moduł działający w przeglądarce internetowej, dostępny dla wszystkich zarejestrowanych pracowników.

Portal Pracowniczy

Dostęp do Portalu Pracowniczego jest możliwy poprzez dowolną przeglądarkę internetową z każdego komputera czy też kiosku informacyjnego na terenie zakładu. Nad bezpieczeństwem danych czuwają szyfrowane łącza SSL oraz mechanizm autoryzacji użytkownika.

Z uwagi na zakres funkcjonalny, Portal Pracowniczy może spełniać dwie role:

Obszary Portalu

 

 

Część informacyjna bazuje na prezentacji informacji zebranych na podstawie wdrożonych, standardowych modułów oprogramowania Accard+RCP.

Natomiast część interaktywna umożliwia dokonywanie wpisów i zmian, oraz jest opracowana na podstawie wspólnej analizy funkcjonalnej z klientem.

Gwarantujemy gotowość na modyfikacje i  zmiany w zakresie funkcjonalnym Portalu – jesteśmy otwarci na wspólną konsultację w celu ewentualnego uruchomiania dodatkowych modułów on-line.

Serdecznie zatem zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym w celu omówienia możliwości potencjalnego wdrożenia Portalu w Państwa firmie.

Wróć