ZASADY DOTYCZĄCE COOKIES

W celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Domyślnie zapisywane są one na Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.

ROZUMIEM

Ogólne warunki gwarancji

Gwarantujemy, że zarówno urządzenia jak też program, na który została udzielona licencja nie posiadają wad zmniejszających ich wartość użytkową oraz techniczną. Oznacza to, że program oraz urządzenia zainstalowane przez naszą firmę będą wykonywać funkcje określone w dokumentacji/instrukcji i w sposób określony przez tę dokumentację.

W przypadku ujawnienia się wad w okresie gwarancji, zobowiązujemy się do bezzwłocznego i bezpłatnego usunięcia takich wad po otrzymaniu zgłoszenia zawierającego wyczerpujący opis usterki.

Klient jest zobowiązany do zapewnienia sprawnego sprzętu komputerowego i licencjonowanego systemu operacyjnego zgodnego z założeniami określonymi w umowie i instrukcji.

 

Gwarancja oprogramowania

Nie gwarantujemy nieprzerwanego, bezbłędnego działania programu oraz możliwości usunięcia wszystkich wad w przypadku:

  • wprowadzenia przez Klienta samodzielnych modyfikacji do programu;
  • instalowania przez Klienta jakiegokolwiek oprogramowania do systemu operacyjnego, na komputerze, na którym zainstalowano oprogramowanie accardMP - serwer aplikacji, bez uprzedniej naszej zgody;
  • wad tkwiących w pracy sprzętu komputerowego;
  • innych wad powstałych z umyślnej winy Klienta wskutek niezgodnego z instrukcją użytkowania programu.

Wady oprogramowania wywołane zaistnieniem powyższych okoliczności nie będą przez nas usuwane w ramach bezpłatnego serwisu gwarancyjnego, a jedynie w oparciu o płatne zlecenie serwisowe.

 

Gwarancja sprzętu

Jako dostawca systemów bezpieczeństwa będziemy odpowiadać tylko za wady fizyczne wynikłe z przyczyn tkwiących w sprzedawanych elementach tych systemów. Gwarancją nie są objęte następujące uszkodzenia:

  • mechaniczne uszkodzenia sprzętu spowodowane niewłaściwym użytkowaniem i wywołane nimi wady;
  • uszkodzenia i wady wynikłe na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania, konserwacji;
  • wady powstałe w wyniku dokonywania napraw sprzętu przez osoby nieupoważnione;
  • awarie sprzętu i wywołane nimi wady na skutek uszkodzeń instalacji kablowych wykorzystywanych do pracy systemu, powstałych z winy Klienta;
  • uszkodzenia powstałe na skutek przepięć pojawiających się od pośredniego lub bezpośredniego trafienia piorunem.

 

Gwarancją nie są objęte

  • instalacje kablowe będące częścią integralną systemu nie wykonane przez naszą firmę, jak również awarie powstałe w wyniku wad i uszkodzeń tych instalacji;
  • czynności regulacyjne i konserwacyjne wchodzące w zakres normalnej eksploatacji urządzeń.